Veel Gestelde vragen

(en antwoorden)


Op deze pagina hebben wij vagen van onze klanten verzameld die onze helpdesk vaak voorbij heef horen komen. Klik op de vraag om het antwoord te lezen.

Heeft u toch nog een een vraag


Parkeren

  Moet ik bij jullie mijn sleutels inleveren?

Nee, U hoeft uw autosleutels niet in te leveren. Als u kiest voor een parkeerproduct van 1 Stop Parking Eindhoven dat kiest u ervoor om zelf uw sleutel te behouden als u op reis gaat. U kunt uw auto zelf parkeren en vervolgens hoeft u de sleutel niet af te geven.

  Mag ik mijn auto zelf parkeren?

U moet uw auto zelf parkeren! Onze medewerkers komen niet aan uw auto. U kunt zelf de auto op de juiste plek neerzetten en daarna behoudt U uw autosleutel. Niemand anders dan uzelf zal uw auto dus (kunnen) besturen.

  Blijft mijn auto staan op de plek waar ik deze neerzet?

Ja natuurlijk. U heeft de auto zelf geparkeerd en daarna kunt u uw autosleutels meenemen. Het is dus niet mogelijk voor onze medewerkers om uw auto te verzetten. Daarom vragen wij u dan ook of u de auto wel netjes, in het daarvoor bestemde parkeervak neerzet.

  Staat mijn auto veilig?

Ja, uw auto staat bij ons op een veilige parkeerplaats. Onze parkeerplaats is volledig omringd met hekwerk. U kunt de parkeerplaats alleen op of af door de slagbomen bij de in- en uitrit. Enkel met een geldige, persoonlijke code kunt u de slagboom bedienen. Met de persoonlijke slagboomcode die u van onze medewerkers ontvangt als u op onze locatie aankomt kunt u één keer het parkeerterrein op- en één keer het parkeerterrein afrijden.

Ook is onze locatie voorzien van verschillende camera’s die 24 uur, 7 dagen in de week de activiteiten op het terrein opnemen.

  Mag iedereen op het parkeerterrein?

Enkel met een geldige, persoonlijke code kunt u de slagboom bedienen om het parkeerterrein te betreden. Met de persoonlijke slagboomcode die u van onze medewerkers ontvangt als u op onze locatie aankomt kunt u één keer het parkeerterrein op- en één keer het parkeerterrein afrijden.

Op onze locatie is het grootste deel van de dag en nacht iemand aanwezig. Als een onbevoegde persoon het terrein wil betreden worden er passende acties ondernomen.


Shuttle-Service

  Waarom hebben jullie een shuttle-service?

Onze locatie ligt direct achter de start- en landingsbaan van Eindhoven Airport. Dit is aan de achterkant van het terrein van Eindhoven Airport. Nadat U uw auto bij ons heeft geparkeerd moet U dus nog naar de ingang van Eindhoven Airport worden gebracht.

Wij hebben een eigen shuttle-service met meer shuttlebussen om onze klanten te vervoeren. Deze bussen rijden af-en-aan tussen onze locatie en Eindhoven Airport. U bent dus binnen enkele minuten bij Eindhoven Airport of op onze locatie (als u weer terugkomt).

  Hoeveel extra tijd ben ik kwijt met het parkeren op uw locatie?

U moet rekening houden met maximaal 30 minuten extra tijd die u kwijt bent met alle handelingen die U moet doen bij het parkeren op onze locatie. Dat is inclusief de check-in, het parkeren van u auto en het vervoer naar Eindhoven Airport.

  Staat de shuttle-bus direct voor mij klaar?

Wij werken met een shuttle-dienst. Dit zijn shuttle-bussen die steeds op-en-neer rijden tussen Eindhoven Airport en onze locatie. Het is een shuttle-dienst en geen taxi. Het kan dus zijn dat u even om een shuttle-bus moet wachten.

Wij doen onze uiterste beste om de wachttijden zo kort als mogelijk te maken. We hebben meer bussen beschikbaar als de drukte stijgt. U hoeft dus – normaal gezien – nooit lang te wachten op de eerstvolgende shuttle-bus.

  Wat moet ik doen als ik terugkom?

Als u terugkomt wordt u weer opgehaald door onze shuttle-service en teruggebracht naar onze locatie – waar uw auto geparkeerd staat. Hoe u ons kunt laten weten én wat u moet doen staat in de instructies die u van onze medewerkers ontvang als U op onze locatie aankomt.

U kunt hier ook meer over lezen op onze locatie-pagina


Een Parkeerplek reserveren

  Hoe kan ik bij 1 Stop Parking Eindhoven reserveren?

Reserveren kunt u enkel via onze website. Het reserveren van een parkeerplek gaat in vier stappen:

  1. Kies de periode
    Geef aan wanneer u op onze locatie aankomt (dus wanneer u uw auto komt parkeren) én wanneer u weer terugkomt (wanneer u uw auto weer komt ophalen)
  2. Kies uit één van de beschikbare parkeerproducten voor de opgegeven periode
  3. Geef uw persoonlijke gegevens door
  4. Betaal – veilig – via de bank van uw keuze

Nadat wij uw betaling hebben ontvangen is uw boeking compleet en krijgt u automatisch via het door u opgegeven e-mailadres een reserveringsbevestiging én de factuur.

  Kan ik ook zonder reservering naar uw parkeerplaats komen?

Ja, dat kan. Als u zonder reservering aankomt zult u terplekke een reservering moeten maken. Ook dient u de boeking dan direct te betalen – via PIN.

Als u vooraf reserveert weet u zeker dat wij een plekje voor u ter beschikking hebben. Heeft u geen tijd om te reserveren of wilt u dit niet dan kunt U ook zonder reservering naar onze locatie komen.

Normaal gezien kunnen wij u dan alsnog van een parkeerplaats voorzien. U moet er echter rekening mee houden dat we dit niet kunnen garanderen. Ook moet u rekening houden met extra tijd omdat wij terplekke uw gegevens moeten noteren in ons systeem. Vooral in het hoogseizoen kan het erg druk zijn.

  Moet ik mijn boeking direct betalen?

Ja, U moet direct betalen. Enkel nadat wij uw betaling hebben ontvangen is uw boeking compleet. U ontvangt dan automatisch op uw e-mailadres uw reserveringsbevestiging én de factuur.

Het kan soms wat langer duren voordat wij van uw bank een bevestiging krijgen van uw betaling. Voornamelijk bij creditcard duurt dit soms wel een paar uur. Als u na 5 uur nog geen bevestiging van uw boeking heeft ontvang op uw e-mail is de betaling waarschijnlijk niet gelukt. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Als u tijdens de betaling – op de website van de bank – uw betaling afbreekt komt u reservering te vervallen. U kunt altijd opnieuw een reservering starten als u een fout heeft gemaakt en/of toch wilt reserveren.

  Warom hebben jullie mijn gegeens nodig?

Wij vragen enkel om de basisinformatie om uw boeking compleet te maken. Bijvoorbeeld uw naam, e-mail en telefoonnummer. En natuurlijk het kenteken van de auto die u bij ons wilt parkeren.

Deze informatie is ook belangrijk om uw identiteit te controleren als u terugkomt en u bent uw check-in bevestiging verloren. Wij kunnen u geen toegang geven tot het parkeerterrein als wij uw identiteit niet vast kunnen stellen.

  Waarom hebben jullie mijn kenteken nodig?

Wij moeten kunnen controleren of de auto die u op ons terrein parkeert klopt met de boeking die u heeft gemaakt. Ook controleren wij met het kenteken of u met een ‘gewone’ auto komt en niet – bijvoorbeeld – met een camper of (grote) bus.

  Mag ik met ieder voertuig komen parkeren?

Onze prijzen zijn gebaseerd op ‘normale’ personenwagens. Voor de planning van onze shuttle-dienst gaan wij er ook vanuit dat u alleen, met uw partner of met uw gezin komt.

Het is niet de bedoeling dat u campers, verlengde bussen en/of andere voertuigen op ons terrein parkeert. Ook kunt u met één reservering niet met groepen komen van meer dan 8 personen.

Informeer naar de (extra) prijzen en mogelijkheden als u met een groep of andersoortig voertuig wilt komen, anders dan een personenwagen.


Reserveren en betalen

  Op de betaalpagina wordt ik naar een andere website gestuurd?

Dat klopt! Voor de veilige verwerking van uw betaling maken wij gebruik van een betaaldienst die gekoppeld is aan de veilige betaalomgeving van uw eigen bank. Zodra u een van de betaal-opties heeft gekozen wordt u doorgezet naar onze betaalverwerker of direct naar de betaalpagina van uw eigen bank.

Als u heeft betaald (of de betaling annuleert) wordt u vanzelf weer teruggestuurd naar onze website. Uw betaling wordt automatisch met ons gecommuniceerd. Hier hoeft u verder niets voor te doen.

  Krijg ik een factuur van mijn betaling?

Ja, natuurlijk krijgt u een factuur. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging per e-mail. Bij deze e-mail zit ook uw factuur.

  Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Ja, zodra wij uw betaling hebben ontvangen krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging per e-mail. Bij deze e-mail zit ook uw factuur.

Het kan soms wat langer duren voordat wij van uw bank een bevestiging krijgen van uw betaling. Voornamelijk bij creditcard duurt dit soms wel een paar uur.

Als u na 5 uur nog geen bevestiging van uw boeking heeft ontvang op uw e-mail is de betaling waarschijnlijk niet gelukt. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

  De website geeft aan: 'betaling niet gelukt'; Wat nu?

Heeft u wel betaald maar krijgt u een melding dat uw betaling niet is gelukt dan is er nog niets aan de hand. Het kan soms wat langer duren voordat wij van uw bank een bevestiging krijgen van uw betaling. Voornamelijk bij creditcard duurt dit soms wel een paar uur.

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen krijgt u automatisch een reserveringsbevestiging per e-mail. Bij deze e-mail zit ook uw factuur.

Als u na 5 uur nog geen bevestiging van uw boeking heeft ontvang op uw e-mail is de betaling waarschijnlijk niet gelukt. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

  De website geeft aan: 'betaling gelukt', maar ik heb geen reserveringsbevestiging gehad?

Na uw betaling op de website van uw eigen bank wordt u direct doorgezet naar onze webpagina. Het komt wel voor dat wij dan nog niet direct de bevestig van uw betaling van uw bank hebben ontvangen. Dit gebeurt automatisch, hier hoeft niets voor te doen.

Wacht het even af: zodra wij de bevestig van uw betaling binnen krijgen ontvangen u automatisch uw reserveringsbevestiging per e-mail. Bij deze e-mail zit ook uw factuur

Als u na 5 uur nog geen bevestiging van uw boeking heeft ontvang op uw e-mail is de betaling waarschijnlijk niet gelukt. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.


Annuleren

  Kan ik een boeking nog annuleren?

Ja, u kunt uw boeking nog annuleren. U moet er dan wel rekening mee houden dat er annuleringskomsten aan u worden doorgerekend.

U kunt meer lezen over de kosten en mogelijkheden in onze Algemene Voorwaarden.

Annuleren kan via het contact-formulier op onze website, per e-mail of per telefoon.

Onze contactgegevens vindt U hier.

  Kan ik een boeking nog wijzigen?

Als U enkel uw persoonlijke gegeven wilt wijzigen of U wilt een ander kenteken doorgeven omdat u met een andere auto komt kunt U dit aan ons doorgeven via het contact-formulier op onze website, per e-mail of per telefoon. Wij zullen de gegevens voor u wijzigen in ons systeem.

Als u op onze locatie aankomt krijgt u ook nog de kans om uw gegevens te controleren en/of te wijzigen.

Als u de periode van uw boeking wilt aanpassen vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. Mogelijk zijn er ook extra kosten verbonden aan uw wijzigingen. Wij willen U erop wijzen dat het niet altijd mogelijk is om uw parkeerperiode te velengen. Op zeer drukke momenten hebben wij niet altijd plek om uw auto langer te parkeren dan u vooraf had aangegeven.

  Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wij doen er alles aan om uw boeking soepel af te handelen. Toch kan het zijn dat er iets mis is gegaan waarover U een klacht wilt indien.

Gebruikt u hiervoor het formulier op onze website. Wij krijgen uw klacht dan schriftelijk binnen en onze medewerkers kunnen snel reageren.


Onze website

  Waarom 1 Stop Parking Eindhoven?

Onze locatie is de enige stop die u hoeft te maken voor een veilige parkeerplek rondom Eindhoven Airport.

Top-Parking Eindhoven is een van de weinig parkeerplekken rondom Eindhoven Airport waar u uw auto zelf veilig kan parkeren en waarbij u zelf uw sleutels kunt behouden.

Heeft u een idee hoe wij onze service nog beter kunnen maken? Gebruik het contact-formulier op onze website om ons uw idee te melden.
Wij horen graag van U!

  Kan ik via jullie website direct een parkeerplek boeken?

Jazeker! Via onze website kunt u gemakkelijk direct boeken en veilig betalen. Na betaling krijgt u een reserveringsbevestiging en is uw parkeerplek gereserveerd. U weet dus zeker dat u een plekje heeft.

hier om direct naar het reserveren te gaan.

  Kan ik via jullie website een indruk krijgen van de parkeerlocatie?

Wij weten zeker dat u onder de indruk zult zijn van onze, professionele parkeerlocatie. Via het onderdeel locatie krijgt u vast wat meer info over onze locatie en kunt u foto’s bekijken of u alvast een indruk te geven.

  Ik krijg een foutmelding na het invoeren van de gewenste periode?

Er zijn een paar zaken waar u op moet letten als U een periode opgeeft:

  • De startdatum (en tijd) moet altijd vandaag zijn én in de toekomst liggen. U kunt geen reservering maken met terugwerkende kracht.
  • De einddatum (en tijd) die u kiest moet altijd na de startdatum liggen.

Het is mogelijk – tijdens hele drukke periodes – dat voor de door u opgegeven periode geen parkeerproducten meer beschikbaar zijn. Mocht dit zo zijn dat krijgt u hiervan een melding. U kunt het altijd later nog eens proberen omdat soms mensen ook weer afhaken waardoor er weer plekken beschikbaar komen.

  Ik heb een periode opgegeven maar zie geen/slechts één product?

1 Stop Parking Eindhoven houdt het graag simpel. Wij hebben niet veel producten waaruit u moet kiezen. Het kan dus best zijn dat u maar één of twee producten ziet.

Al onze producten zijn inclusief onze beste service, een betrouwbare parkeerplek én onze shuttle-service.

Het is mogelijk – tijdens hele drukke periodes – dat voor de door u opgegeven periode geen parkeerproducten meer beschikbaar zijn. Mocht dit zo zijn dat krijgt u hiervan een melding. U kunt het altijd later nog eens proberen omdat soms mensen ook weer afhaken waardoor er weer plekken beschikbaar komen.



Direct Reserveren